ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΙΚΟΥ
To καταγραφικό σας παρουσιάζει αδυναμία επικοινωνίας. Δεν είναι δυνατή η αποστολή μετρήσεων, ο έλεγχος και η ενημέρωση για την ορθή λειτουργία των σημείων καταγραφής αν δεν αποκατασταθεί η λειτουργία/επικοινωνία του καταγραφικού με το δίκτυο.
Αποκατάσταση METON SENSE / METON CONNECT
Ελέγξτε αν το καταγραφικό βρίσκεται σε λειτουργία
Βήμα 1 – Έλεγχος τροφοδοσίας
Θα πρέπει η ενδεικτική λυχνία (μπλε χρώματος) στο σημείο της τροφοδοσίας (κάτω δεξιά) να είναι σταθερά αναμμένη. Εαν δεν είναι, ελέγξτε την παροχή ρεύματος στο τροφοδοτικό ή αντικαταστήστε το τροφοδοτικό – απευθυνθείτε σε μας για την αποστολή ανταλλακτικού.
Βήμα 2 – Έλεγχος λειτουργίας
Αν οι λυχνίες είναι σβηστές, πιέστε μία φορά το κουμπί RESET*.
Αν οι λυχνίες είναι σταθερά αναμμένες, πιέστε το κουμπί RESET για 8 δευτερόλεπτα. Κατόπιν, αναμένετε να σβήσουν. Αν στη συνεχεια δεν ανάψουν μόνες τους, πιέστε μία φορά το κουμπί RESET. Ελέγξτε αν το καταγραφικό έχει πρόσβαση στο δίκτυο.
*Οδηγίες για την διαδικασία επανακκίνησης ανάλογα με το μοντέλο του καταγραφικού μπορείτε να δείτε εδώ
Βήμα 3 – Έλεγχος ενδεικτικών λυχνιών στη θύρα του Ethernet
Ελέγξτε τις ενδεικτικές λυχνίες στη θύρα του ethernet. Εαν δεν ανάβουν, υπάρχει πρόβλημα στο καλώδιο ή στο router της εγκατάστασης σας. Εάν οι ενδεικτικές λυχνίες στη θύρα του ethernet ανάβουν κανονικά, και το καταγραφικό παρότι βρίσκεται σε λειτουργία (βλ. παραπάνω) δεν επικοινωνεί, θα χρειαστεί να ελέγξετε:
- Το δίκτυο της εγκατάστασης σας
- Περιορισμένη πρόσβαση στο διαδίκτυο λόγω ρυθμίσεων του δικτύου σας
Διαδικασία επανεκκίνησης
Εάν έχετε αυτό το μοντέλο καταγραφικού, πραγματοποιήστε την επανεκκίνηση πιέζοντας με ένα μυτερό αντικείμενο το κουμπί reset
Εάν έχετε αυτό το μοντέλο καταγραφικού, πραγματοποιήστε την επανεκκίνηση αφαιρώντας και επανατοποθετώντας τα 2 jumpers